add_circle Hirdetésfeladás

Csomagolási útmutató

a biztonságos csomagokért!

GLS Hungary útmutatója
HDT útmutatója



Folyamat

A felvett áru a GLS központi üzemébe kerül. Itt még az éjszaka folyamán irányítószámok alapján szortírozzák a csomagokat, majd ezt követően az éjszakai járatok viszik a vidéki depókba, ahonnan a következő munkanapon reggel indulnak a kiszállítást végző gépkocsivezetők. A csomagok mindvégig a GLS felügyelete alatt maradnak.

A Háztól-házig szolgáltatás a következő kategóriákban érhető el:

Biztosítás

Az általános kárfelelősség alapján, külön díj felszámítása nélkül minden csomag 50 000 Ft-ig, de maximum az áru beszerzési értékéig biztosítva van. Nem tekinthető fuvarozási kárnak az a sérülés, kár, ahol az áru sértetlen csomagolásban került kézbesítésre, és csak a kézbesítést követően fedezhető fel!

Tömeg

40 kg-nál nem nagyobb
fullscreen

Méret

hosszúság: min 10 cm, max. 200 cm
magasság: min. 15 cm, max. 60 cm
szélesség: min 5 cm max, 80 cm
körméret: max. 300 cm


A GLS nem vállalja a csomag továbbítását, ha az áru megsérülhet, vagy a többi csomag biztonságos kezelését veszélyezteti.

Csak teljesen lezárt küldemény adható fel. A GLS a csomag belső tartalmáért nem vállal felelősséget. A GLS nem vállalja a küldemény továbbítását, ha az áru megsérülhet, vagy a többi csomag biztonságos kezelését veszélyezteti. Ilyenek az elégtelen módon és/vagy a kereskedelemben nem megfelelő módon csomagolt áruk, az Általános Üzleti Feltételekben megszabott áruk, különösen a különleges értékkel bíró áruk, mint pénz, nemesfémek, műtárgyak, az értékpapírok, az állandó hőmérsékletet igénylő áruk, a lőfegyverek, a postafiók címre feladott áruk, élő állatok és növények, a személyes ingóságok, a jövedéki termékek, az ADR értelmében veszélyes áruk, továbbá az ATA-Carnet fedezete alatt feladott áruk. Az Általános Szerződési Feltételek 5-ös pontjára hivatkozva a GLS becsomagolatlan terméket nem szállít el a feladótól. Feladónak nyilatkoznia kell arról, hogy az általa becsomagolt termékért teljes felelősséget vállal, továbbiakban a GLS- re felelősséget nem hárít.





Folyamat

A HDT fuvarmennyiségtől függően 2-3 munka naponta látogatja az adott térségeket. A szállítók kiérkezésük előtti nap telefonálnak, hogy másnap körülbelül mikor érnek ki a megadott címre. (2-3 munkanap míg fel tudják venni a csomagokat, majd a küldemény bekerül a központi raktárba ahonnan szintén 2-3 munkanap mire ki tudják szervezni).

A HDT által történő szállítást csak olyan jellegű termékeknél lehet igényelni, melyek megfelelnek a lenti legördülő menüben szereplő kategóriák jellemzőinek, illetve a csomagolási követelményeknek.


A következő kategóriákban lehet kérni a HDT által történő szállítást:

Biztosítás

Az általános kárfelelősség alapján, külön díj felszámítása nélkül minden csomag 100 000 Ft-ig, de maximum az áru beszerzési értékéig biztosítva van. A HDT csak a megfelelően becsomagolt küldeményekért vállal felelősséget. A küldemények kezelése a HDT rendszerben iparszerű technológiával történik, ezért nem adhatók fel az olyan csomagok, melyek a normál szállításban használatos technológiával nem kezelhetők. Veszélyes áru még külső jelzéssel sem adható fel. A HDT fontosnak tartja a károk elkerülését, így ingyenesen csomagolási tanácsot ad, mely a Vevőszolgálat útján kérhető.

Tömeg

80 kg-nál nem nagyobb
fullscreen

Méret

Amennyiben a küldemény összmérete nem haladja meg a 3 métert, akkor a szállítási díj a feladási és kiszállítási címtől függően az alapdíj, ha meghaladja, akkor minden újabb megkezdett 3 méternél ismétlődik a fuvardíj.

Összméret: magasság+hosszúság+szélesség
A küldemény leghosszabb oldala nem haladhatja meg a 2,5 métert.
A több darabból álló küldeménynél a HDT csak egy csomagot tud elszállítani!






Csomagolás

Csak teljesen lezárt, blokkosan szállítható küldemény adható fel. A HDT a csomag belső tartalmáért nem vállal felelősséget. A HDT nem vállalja a küldemény továbbítását, ha az áru megsérülhet, vagy a többi csomag biztonságos kezelését veszélyezteti. Ilyenek az elégtelen módon és/vagy a kereskedelemben nem megfelelő módon csomagolt áruk, az Általános Üzleti Feltételekben megszabott áruk, különösen a különleges értékkel bíró áruk, mint pénz, nemesfémek, műtárgyak, az értékpapírok, az állandó hőmérsékletet igénylő áruk, a lőfegyverek, a postafiók címre feladott áruk, élő állatok és növények, a személyes ingóságok, a jövedéki termékek, az ADR értelmében veszélyes áruk, továbbá az ATA-Carnet fedezete alatt feladott áruk. Az Általános Szerződési Feltételek 5-ös pontjára hivatkozva a HDT becsomagolatlan terméket nem szállít el a feladótól. Feladónak nyilatkoznia kell arról, hogy az általa becsomagolt termékért teljes felelősséget vállal, továbbiakban a HDT-re felelősséget nem hárít.



Szakszerű csomagolás,
egyszerű feladás

Becsomagolt áru

A dobozon belül az optimális helykihasználás megvédi az áru épségét. A felesleges helyet töltsd ki töltőanyaggal, vagy egyéb csomagolóanyaggal. A szállítók által nyújtott biztosítás nem terjed ki arra az esetre, ha a csomagolás külsőleg sértetlen, de a beltartalom “csörög”. Törékeny áru hungarocellel vagy egyéb bélelő, töltőanyaggal legyen körbevéve. A “Törékeny” jelzés gondosságra int, de nem védi az árut! Olyan küldemény, melyből hosszú, hegyes részek állnak ki, nem alkalmas a szállításra. A küldeménybe helyezett üvegeket, flakonokat egymástól, valamint alulról és felülről is védőréteggel kell védeni.
Tovább olvasom ...
keyboard_arrow_up

Sérülésmentes csomagolás

Csak teljesen lezárt és ép dobozba csomagolt termék adható fel. A szakszerű csomagolás biztosítja, hogy a termék hiánytalanul és épségben érkezzen meg a címzetthez. Az áru gondos és szakszerű csomagolása biztosítja azt, hogy a feladott küldemény gép és kézi kezelésre, rakodásra, hatékony közúti továbbításra alkalmas legyen, és így az áru sérülésmentesen érkezzen meg a címre. A megfelelő csomagolás hungarocell, kartonpapír és élvédő, melyről a Neked kell gondoskodnod. A GLS csak a megfelelően becsomagolt, és megcímzett küldeményekért vállal felelősséget. Ügyelj arra is, hogy egy csomagszám alapján egy megfelelő méretű dobozt tud elszállítani a GLS, több doboz összeragasztásra vagy szállítására nincs lehetőség.
Tovább olvasom ...
keyboard_arrow_up

Csomagcímke a csomag legnagyobb felületén

A GLS futár mindig a doboz legnagyobb felületére ragasztja a csomagcímkét. Amikor a futárnak átadod a csomagot, mindenképp ellenőrizd, hogy a megfelelő csomagszámmal ellátott címke került rá.
Tovább olvasom ...
keyboard_arrow_up

Becsomagolt áru

A dobozon belül az optimális helykihasználás megvédi az áru épségét. A felesleges helyet töltsd ki töltőanyaggal, vagy egyéb csomagolóanyaggal. A szállítók által nyújtott biztosítás nem terjed ki arra az esetre, ha a csomagolás külsőleg sértetlen, de a beltartalom “csörög”. Törékeny áru hungarocellel vagy egyéb bélelő, töltőanyaggal legyen körbevéve. A “Törékeny” jelzés gondosságra int, de nem védi az árut! Olyan küldemény, melyből hosszú, hegyes részek állnak ki, nem alkalmas a szállításra. A küldeménybe helyezett üvegeket, flakonokat egymástól, valamint alulról és felülről is védőréteggel kell védeni. Különleges alakzatú, nehezen csomagolható árut a zsugorfóliázáson belül is védeni kell egyéb csomagolással. A HDT által csomagolt termékekre a fólia nem nyújt 100%-os védelmet, így garanciát a termék sérülése esetén sem tud vállalni.
Tovább olvasom ...
keyboard_arrow_up

Sérülésmentes csomagolás

Csak teljesen lezárt és ép csomag adható fel. Ez a felelősség megosztás alapja. A szakszerű csomagolás biztosítja, hogy a termék hiánytalanul és épségben érkezzen meg a címzetthez. Ha lehetőség van rá, kérjük, hogy céges logóval ellátott ragasztószalaggal zárd le a kartondobozt, minden oldalról. Az áru gondos és szakszerű csomagolása biztosítja azt, hogy a feladott küldemény gép és kézi kezelésre, rakodásra, hatékony közúti továbbításra alkalmas legyen és így az áru sérülésmentesen érkezzen meg a címre. A megfelelő csomagolás hungarocell, kartonpapír és élvédő, melyről a Neked kell gondoskodnod. A HDT csak a megfelelően becsomagolt, és megcímzett küldeményekért vállal felelősséget.
Tovább olvasom ...
keyboard_arrow_up

Csomagcímke a csomag legnagyobb felületén

A szállító cég mindig a doboz legnagyobb felületére ragasztja a címzést, a csomagcímkét, a szállítólevelet tartalmazó tasakot és a szolgáltatásokat jelölő matricákat. Több küldemény egy címre történő feladása esetén a szolgáltatásokat jelölő szállítóleveleket minden küldeményre fel kell ragasztani.
Tovább olvasom ...
keyboard_arrow_up