Nálunk a vásárlás nemcsak egyszerű, de biztonságos is.
Ha bankkártyával fizetsz a Jófogáson, csak akkor utaljuk el a termék árát az eladónak, ha megkaptad a terméket, és mindent rendben találtál.
Tudj meg többetHa nem vagy elégedett a vásárlásoddal, visszakérheted a pénzed. A panasz benyújtására a csomag átvétele után 48 óra áll rendelkezésedre.
Panaszkezelés meneteHa panaszod van, a Jófogás csapata kivizsgálja az ügyet, és segít megoldást találni a problémádra, hogy vevőként és eladóként is biztonságban érezhesd magad.
További információ
Vásárolj vevővédelemmel ellátott terméket, így probléma esetén visszakérheted a pénzed. A Vevővédelemmel megvásárolható termékeket egy speciális címkéről ismerheted.
A Jófogáson lehetőséged van online, bankkártyával fizetni a kiválasztott termékért – gyorsan, kényelmesen és biztonságosan.
Nem érkezett meg a csomag, hiányos vagy sérült a termék, esetleg nem azt kaptad, amit rendeltél? Ne aggódj, segítünk neked!
Ha valamilyen gyanús linket kapsz üzenetben, ne kattints rá, hanem jelezd ezt ügyfélszolgálatunk felé az “Üzenet jelentése” lehetőségre kattintva! A Jófogás e-mailben és üzenetben nem küld fizetésre felszólító linket. Mindig a Jófogás felületén bonyolítsd a fizetési folyamatot, biztonságosan!
Tudj meg többet a biztonságos eladásról
Mi a Jófogásnál soha nem kérünk be tőled személyes adatokat. Ne add meg senkinek semmilyen személyazonosító okmányod adatait, erre nincs szükség az adásvételhez.
Tudj meg többet az adathalászatról
Ha vevővédelemmel ellátott terméket vásárolsz, teljeskörűen tudunk vigyázni a biztonságodra. Ha valaki más felületen (pl. üzenetben linket küldve vagy emailben) próbál tőled fizetést kérni, ne kattints rá, és semmiképp ne add meg bankkártyád adatait!
Tudj meg többet a tudatos vásárlásról
Felhasználói szabályzatunk és Adatvédelmi tájékoztatónk 2021. 02. 18-án megváltozott. Az új szabályzatokat a Felhasználói szabályzat és az Adatvédelmi szabályzat menüpontokban érheted el.