Biztonság és vevővédelem a Jófogáson

Nálunk a vásárlás nemcsak egyszerű, de biztonságos is.

Vásárolj biztonságosan, vevővédelemmel

A pénzedet biztonságban
tartjuk

Ha bankkártyával fizetsz a Jófogáson, csak akkor utaljuk el a termék árát az eladónak, ha megkaptad a terméket, és mindent rendben találtál.

Tudj meg többet

Visszakapod a pénzed, ha nem vagy elégedett

Ha nem vagy elégedett a vásárlásoddal, visszakérheted a pénzed. A panasz benyújtására a csomag átvétele után 48 óra áll rendelkezésedre.

Panaszkezelés menete

Ha problémád van, segítünk a megoldásban

Ha panaszod van, a Jófogás csapata kivizsgálja az ügyet, és segít megoldást találni a problémádra, hogy vevőként és eladóként is biztonságban érezhesd magad.

További információ

Jófogás Vevővédelem - keresd a vevővédelmi címkét!

Vásárolj vevővédelemmel ellátott terméket, így probléma esetén visszakérheted a pénzed. A Vevővédelemmel megvásárolható termékeket egy speciális címkéről ismerheted.

Biztonságos online fizetés

A Jófogáson lehetőséged van online, bankkártyával fizetni a kiválasztott termékért – gyorsan, kényelmesen és biztonságosan.

  • Titkosított tranzakció - adataid és pénzed biztonságban tudhatod.
  • Csak akkor fizetünk az eladónak, ha te is elégedett vagy - a pénzt nem azonnal kapja meg az eladó, csak ha átvetted a terméket, és mindent rendben találtál.
  • 48 órán belül jelezd a panaszod - ha problémád van, az átvételtől számított 48 órán belül jelezheted. Amennyiben nem jelzel, a vételárat átutaljuk az eladónak.
  • Nyomon követheted a rendelésed - fiókodban látod, ha terméket feladták, úton van, vagy épp már meg is érkezett hozzád.
További információ az online fizetésről

Mi a teendő probléma esetén?

Nem érkezett meg a csomag, hiányos vagy sérült a termék, esetleg nem azt kaptad, amit rendeltél? Ne aggódj, segítünk neked!

  • Jelezd panaszod 48 órán belül - mi felfüggesztjük a kifizetést az eladó felé, és értesítjük a panaszodról.
  • Írd le a problémádat - ha tudsz csatolj képeket a termékről, mi pedig segítünk tisztázni a problémát az eladóval.
  • Egyezz meg az eladóval - ha az eladó elfogadja a panaszod, és meg tudtok egyezni a visszaküldés feltételeiről, a folyamat a megegyezéseteknek megfelelően zárul.
  • Segítünk - ha nem sikerül egyezségre jutnotok, ügyfélszolgálatunk kivizsgálja a problémát, és ha jogosnak találja a panaszod, elindítjuk feléd a visszatéritést.
További információ a panaszkezelésről

Mire figyelj vásárlás előtt?

Ne kattints gyanús linkekre a beszélgetésben

Ha valamilyen gyanús linket kapsz üzenetben, ne kattints rá, hanem jelezd ezt ügyfélszolgálatunk felé az “Üzenet jelentése” lehetőségre kattintva! A Jófogás e-mailben és üzenetben nem küld fizetésre felszólító linket. Mindig a Jófogás felületén bonyolítsd a fizetési folyamatot, biztonságosan!
Tudj meg többet a biztonságos eladásról

Ne add meg személyes adataidat

Mi a Jófogásnál soha nem kérünk be tőled személyes adatokat. Ne add meg senkinek semmilyen személyazonosító okmányod adatait, erre nincs szükség az adásvételhez.
Tudj meg többet az adathalászatról

A Jófogás felületén belül intézd a vásárlást

Ha vevővédelemmel ellátott terméket vásárolsz, teljeskörűen tudunk vigyázni a biztonságodra. Ha valaki más felületen (pl. üzenetben linket küldve vagy emailben) próbál tőled fizetést kérni, ne kattints rá, és semmiképp ne add meg bankkártyád adatait!
Tudj meg többet a tudatos vásárlásról

Készen állsz? Adj új esélyt a használt tárgyaknak és élvezd a biztonságos adásvételt!

Jófogás mobilapplikáció

Felhasználói szabályzatunk és Adatvédelmi tájékoztatónk 2021. 02. 18-án megváltozott. Az új szabályzatokat a Felhasználói szabályzat és az Adatvédelmi szabályzat menüpontokban érheted el.

A Jófogást megtalálod a közösségi oldalakon is!