Biztonság és vevővédelem a Jófogáson

Nálunk a vásárlás nemcsak egyszerű, de biztonságos is.

Vásárolj biztonságosan, vevővédelemmel

Biztonságban tartjuk a pénzed

Ha a Jófogáson keresztül bankkártyával vásárolsz, vevővédelmet biztosítunk számodra. Pénzed biztonságban lesz nálunk a csomag megérkezéséig. A vételárat csak akkor fogjuk átadni az eladónak, ha a terméket megkaptad és az megfelel a hirdetésben leírtaknak.

Tudj meg többet a vevővédelemről

Ha nem azt kaptad amit rendeltél visszatérítést kaphatsz

Ha a vásárolt termék nem érkezik meg, sérülten érkezik vagy nem a leírtaknak megfelelő, jelentsd panaszod, így mi felfüggesztjük a kifizetést az eladó felé. A probléma bejelentésének határideje a csomagátvételtől számított 48 óra.

Tudj meg többet a visszatérítés menetéről

Megoldjuk a problémádat

Ha bármilyen panaszod van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy kérdésed van akár hirdetésfeladással, eladással, kiemelésekkel, vásárlással kapcsolatban, a teljes vásárlási folyamatban számíthatsz ügyfélszolgálatunk segítségére!

Hogyan jelentheted, ha panaszod van

Jófogás Vevővédelem - keresd a vevővédelmi címkét!

Vásárolj vevővédelemmel ellátott terméket, így probléma esetén visszakérheted a pénzed. A Vevővédelemmel megvásárolható termékeket egy speciális címkéről ismerheted.

Biztonságos online fizetés

A Jófogáson lehetőséged van online, bankkártyával fizetni a kiválasztott termékért – gyorsan, kényelmesen és biztonságosan.

  • Titkosított tranzakció - adataid és pénzed biztonságban tudhatod.
  • Csak akkor fizetünk az eladónak, ha te is elégedett vagy - a pénzt nem azonnal kapja meg az eladó, csak ha átvetted a terméket, és mindent rendben találtál.
  • 48 órán belül jelezd a panaszod - ha problémád van, az átvételtől számított 48 órán belül jelezheted. Amennyiben nem jelzel, a vételárat átutaljuk az eladónak.
  • Nyomon követheted a rendelésed - a rendelések menüpontban látod, ha a terméket feladták, úton van, vagy épp már meg is érkezett hozzád.
További információ az online fizetésről

Mi a teendő probléma esetén?

Nem érkezett meg a csomag, hiányos vagy sérült a termék, esetleg nem azt kaptad, amit rendeltél? Ne aggódj, segítünk neked!

  • Jelezd panaszod 48 órán belül - mi felfüggesztjük a kifizetést az eladó felé, és értesítjük a panaszodról.
  • Írd le a problémádat - ha tudsz csatolj képeket a termékről, mi pedig segítünk tisztázni a problémát az eladóval.
  • Összekötünk az eladóval - hogy megbeszélhessétek egymással az észrevételeidet. Ha nem sikerül megegyeznetek, ügyfélszolgálatunk segít a probléma megoldásában.
  • Segítünk - ha nem sikerül egyezségre jutnotok, ügyfélszolgálatunk kivizsgálja a problémát.
További információ a panaszkezelésről

Mire figyelj vásárlás előtt?

Ne kattints gyanús linkekre a beszélgetésben

Ha valamilyen gyanús linket kapsz üzenetben, ne kattints rá, hanem jelezd ezt ügyfélszolgálatunk felé az “Üzenet jelentése” lehetőségre kattintva! A Jófogás e-mailben és üzenetben nem küld fizetésre felszólító linket. Mindig a Jófogás felületén bonyolítsd a fizetési folyamatot, biztonságosan!
Tudj meg többet a biztonságos eladásról

Ne add meg személyes adataidat

Mi a Jófogásnál soha nem kérünk be tőled személyes adatokat. Ne add meg senkinek semmilyen személyazonosító okmányod adatait, erre nincs szükség az adásvételhez.
Tudj meg többet az adathalászatról

A Jófogás felületén belül intézd a vásárlást

Ha vevővédelemmel ellátott terméket vásárolsz, teljeskörűen tudunk vigyázni a biztonságodra. Ha valaki más felületen (pl. üzenetben linket küldve vagy emailben) próbál tőled fizetést kérni, ne kattints rá, és semmiképp ne add meg bankkártyád adatait!
Tudj meg többet a tudatos vásárlásról

Készen állsz? Adj új esélyt a használt tárgyaknak és élvezd a biztonságos adásvételt!

Jófogás mobilapplikáció

Felhasználói szabályzatunk és Adatvédelmi tájékoztatónk 2021. 02. 18-án megváltozott. Az új szabályzatokat a Felhasználói szabályzat és az Adatvédelmi szabályzat menüpontokban érheted el.

A Jófogást megtalálod a közösségi oldalakon is!