Október elejétől egy teljesen új vásárlási és eladási élmény vár rád a Jófogáson - egyszerűbben és biztonságosabban adhatod és veheted tovább, amit szeretnél.
Ha a Jófogáson keresztül fizetsz bankkártyával, automatikusan vevővédelemben fogsz részesülni. Akkor fizetjük ki az eladónak a vételárat, ha átvetted a csomagot, és visszaigazoltad, hogy a termék rendben van. Amennyiben 48 órán belül nem jelzel vissza, a vételárat automatikusan átutaljuk az eladónak.
Ha a termék nem érkezik meg, sérülten érkezik, vagy nem a leírtaknak megfelelő, visszakapod a pénzed. A reklamáció benyújtására a csomag átvétele után 48 óra áll majd a rendelkezésedre.
Pár kattintással ki tudod majd fizetni a megvásárolt terméket bankkártyával a Jófogáson. A pénzed biztonságban tartjuk, míg vissza nem jelzel, hogy elégedett vagy a vásárlásoddal. Amennyiben nem jelzel vissza az átvételtől számított 48 órán belül, automatikusan átutaljuk a vételárat az eladónak.
Hirdetésfeladás során lehetőséged lesz pár kattintással megadni a csomagod méretet, és mi kiszámoljuk a szállítási díjakat.
A vevő vásárláskor ki tudja majd fizetni a terméket a szállítási díjjal együtt a Jófogáson, és a rendszer automatikusan generál majd neked egy szállítókódot, amellyel könnyedén feladhatod a terméket.
A teljes eladási folyamatot a Jófogás oldalán belül tudod majd végigvinni, hogy jobban vigyázhassunk a biztonságodra. Ha a vevő visszajelzett, hogy rendben átvette a terméket, már utalni is fogjuk a vételárat a számládra. Ha a vevő ezt nem igazolja vissza az átvételtől számított 48 órán belül, automatikusan elindítjuk a kifizetést feléd.
Ha vevővédelemmel ellátott terméket vásárolsz a Jófogáson, és probléma lenne a termékkel, visszakapod a pénzed. A vételárat a szállítási díjjal együtt ki tudod majd fizetni bankkártyával a Jófogáson, és mi vigyázunk a pénzedre, amíg meg nem kapod a terméket.
A Jófogás új alku funkciójának köszönhetően lehetőséged lesz ajánlatot tenni a kiválasztott termék árára, így akár kedvezőbb feltételekkel is vásárolhatsz.
Ha átveszed a csomagot és visszajelzel, hogy mindent rendben találtál, mi kifizetjük az eladónak a vételárat. Amennyiben nem jelzel vissza az átvételtől számított 48 órán belül, automatikusan sikeresként zárul majd a tranzakció és a vételárat átutaljuk az eladónak. Ha problémád lenne, ügyfélszolgálatunk segít neked, és kérheted a visszatérítést.
Ha a Jófogáson keresztül bankkártyával fogsz vásárolni, vevővédelmet biztosítunk számodra. Pénzed biztonságban lesz nálunk a csomag megérkezéséig, a vételárat csak akkor fogjuk átadni az eladónak, ha a terméket megkaptad, és az megfelel a hirdetésben leírtaknak.
Ha a vásárolt termék nem érkezik meg, sérülten érkezik vagy nem a leírtaknak megfelelő, jelenteni tudod a panaszod, így mi felfüggesztjük a kifizetést az eladó felé.
Ha bármilyen panaszod van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy kérdésed van akár hirdetésfeladással, eladással, kiemelésekkel, vásárlással kapcsolatban, a teljes vásárlási folyamatban számíthatsz ügyfélszolgálatunk segítségére!
Felhasználói szabályzatunk és Adatvédelmi tájékoztatónk 2021. 02. 18-án megváltozott. Az új szabályzatokat a Felhasználói szabályzat és az Adatvédelmi szabályzat menüpontokban érheted el.