Akár veszel, akár eladsz, már a teljes adásvételt a Jófogás oldalán belül viheted végig. Mindeközben mi vigyázunk a biztonságodra, és megkönnyítjük számodra fizetést és a szállítást is.
Tarts velünk, és fedezd fel az újdonságokat!
Ha bankkártyával fizetsz a Jófogáson, automatikusan jár neked a vevővédelem. Pénzedet biztonságban tartjuk és az eladó csak akkor kapja meg a vételárat, ha átvetted a csomagot és nem jeleztél problémát.
További információHa nem a hirdetésnek megfelelő terméket kapsz, összekötünk az eladóval, hogy megbeszélhessétek egymással. Ha nem sikerül megegyeznetek, ügyfélszolgálatunk segít a probléma megoldásában.
További információPár kattintással kifizethető a megvásárolt termék bankkártyával, nincs szükség többé előreutalásra. A fizetési folyamat biztonságát a Jófogás garantálja számotokra.
További információHirdetésfeladás során csupán a termék méretét kell megadnod és a vevő már meg is rendelheti.
Mostantól minden esetben a vevő fizeti a szállítást, neked nincs más dolgod csak becsomagolni a terméket és követni a csomagszállító partnerünk instrukcióit.
A teljes tranzakciót a Jófogás oldalán belül fogod tudni végigvinni, hogy jobban vigyázhassunk a biztonságodra. Ha a vevő visszajelzett, hogy rendben átvette a terméket, már utalni is fogjuk a vételárat a számládra. Ha a vevő ezt nem igazolja vissza az átvételtől számított 48 órán belül, automatikusan elindítjuk a kifizetést feléd.
HirdetésfeladásVásárláskor válassz a vevővédelem jellel ellátott termékek közül, így ha probléma lenne a termékkel, visszakapod a pénzed. Fizess biztonságosan bankkártyával a Jófogás felületén, és mi vigyázunk a pénzedre, amíg meg nem kapod a terméket
A Jófogás új alku funkciójának köszönhetően mostantól lehetőséged van ajánlatot tenni a kiválasztott termék árára, így akár kedvezőbb feltételekkel is vásárolhatsz.
Rendelésed státuszát nyomon követheted a fiókodban. Ha átvetted a csomagot és visszajeleztél, hogy mindent rendben találtál vele, mi kifizetjük az eladónak a vételárat. Amennyiben nem jelzel vissza az átvételtől számított 48 órán belül, automatikusan sikeresként zárul a tranzakció és a vételár átutalásra kerül az eladónak. Ha problémád lenne, ügyfélszolgálatunk segít neked, és kérheted a visszatérítést.
VásárlásHa a Jófogáson keresztül bankkártyával vásárolsz, vevővédelmet biztosítunk számodra. Pénzed biztonságban lesz nálunk a csomag megérkezéséig. A vételárat csak akkor fogjuk átadni az eladónak, ha a terméket megkaptad, és az megfelel a hirdetésben leírtaknak
Tudj meg többet a vevővédelemrőlHa a vásárolt termék nem érkezik meg, sérülten érkezik vagy nem a leírtaknak megfelelő, jelentsd panaszod, így mi felfüggesztjük a kifizetést az eladó felé. A probléma bejelentésének határideje a csomagátvételtől számított 48 óra.
Tudj meg többet a visszatérítés menetérőlHa bármilyen panaszod van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy kérdésed van akár hirdetésfeladással, eladással, kiemelésekkel, vásárlással kapcsolatban, a teljes vásárlási folyamatban számíthatsz ügyfélszolgálatunk segítségére!
Hogyan jelentheted, ha panaszod vanFelhasználói szabályzatunk és Adatvédelmi tájékoztatónk 2021. 02. 18-án megváltozott. Az új szabályzatokat a Felhasználói szabályzat és az Adatvédelmi szabályzat menüpontokban érheted el.