Sales csapattal bővült a Jófogás
Október közepétől hivatalosan és teljes fizikai valójában csatlakozott Kata és Kitti Timihez, hogy együtt formálják a nyári teszt időszak után élesben elindított Angyal szolgáltatást. Hogy miért fontos számunkra ez az új szolgáltatás?
Mert…
…szeretnénk javítani az adatbázis minőségét azzal, hogy tanácsot adunk a felhasználóknak a hirdetések címének, szövegének és képeinek kialakításában.
…szeretnénk, ha az egy felhasználóra jutó hirdetések száma növekedne az oldalon, ezért is ajánljuk minden felhasználónak a belső statisztikáink szerint leginkább pörgő kategóriáinkat, ahol még gyorsabban el tudnak adni
…szeretnénk az egy hirdetésre jutó kiemelésvásárlások számát és értékét növelni, ezért rámutatunk, mennyivel hatékonyabban tudna hirdetni különböző szolgáltatásainkkal.
Az teszidőszak alatt 71%-ban módosították a felhasználók a hirdetéseiket az Angyalok javaslata alapján, az így módosított hirdetések 22%-a kelt el 87 millió Ft értékben. Ami fontos még, hogy a módosítók 22%-a 180 db kiemelést vett az Angyal szolgáltatás hatására több mint 360 ezer Ft értékben.
A felhasználóktól is kértünk visszajelzést, kiderült, hogy a módosítók 86%-a nagyon hasznosnak találta Angyal szolgáltatásunkat és nyitott arra, hogy más termékeire is vegyen Kirakatot azért, ráadásul 50%-uk érezhetően több érdeklődést kapott a módosítás után.
Így Katával és Kittivel közösen belevágtunk és három hét alatt mostanra 107 elemzésen vagyunk túl, aminek az eredményeiről a következő hírlevélben fogunk beszámolni. :)
Az Angyal szolgáltatás mellett a kiemeléscsomagok értékesítésére is koncentrálunk és teszteljük, milyen konstrukciókra harapnak a felhasználók.
Géza irodája mögött megtaláltok minket, ha kérdésetek vagy ötletetek van. :)